درخواست سرویس پردازش سریع - مرکز توسعه فناوری اطلاعات ، امنیت و هوشمند سازی
درخواست استفاده از سرویس پردازش سریع برای اعضای هیئت علمی:
مرحله ۱: ارسال درخواست در سامانه گلستان
- اعضای هیئت علمی متقاضی استفاده از سرویس پردازش سریع باید ابتدا از طریق سامانه گلستان (بخش گرنت)، درخواست خود را با نام (خدمات آزمایشی داخلی-سیستم رایانش ابری HPC) ثبت نمایند.
- در متن درخواست، لازم است فرم مربوطه تکمیل و بهصورت پیوست ضمیمه شود. همچنین باید مشخصات دقیق منابع مورد نیاز، از جمله میزان توان پردازشی، فضای ذخیرهسازی، مدت زمان استفاده و سایر نیازهای مرتبط، ذکر گردد.
مرحله ۲: بررسی و صدور فاکتور توسط واحد رایانش ابری
-
پس از ثبت درخواست، واحد رایانش ابری نسبت به بررسی آن اقدام کرده و در صورت تأیید، فاکتور هزینه مربوط به استفاده از سرویس پردازش سریع صادر میگردد.
مرحله ۳: انجام مراحل اداری و فعالسازی سرویس
-
پس از صدور فاکتور و طی مراحل اداری مربوطه در سامانه گلستان، واحد رایانش ابری نسبت به فراهمسازی و فعالسازی سرویس پردازش سریع برای عضو هیئت علمی اقدام خواهد کرد.
درخواست سرویس پردازش سریع برای کاربران غیر هیات علمی:
مرحله ۱: ثبت درخواست در سامانه پیشخوان
-
کاربران ابتدا با تکمیل فرم درخواست رایانش ابری و ارسال آن از طریق پیشخوان خدمت ارباب رجوع، درخواست سرویس پردازش سریع را ثبت کنند.
مرحله 2: بررسی درخواست
- درخواست ثبت شده توسط واحد رایانش ابری بررسی میشود و پس از آن، فاکتور هزینه محاسبه و صادر میشود.
مرحله 3: پرداخت هزینه
-
پس از دریافت فاکتور هزینه، کاربر می بایست نسبت به پرداخت هزینه از طریق سامانه درگاه پرداخت الکترونیکی دانشگاه اقدام نماید.
مرحله 4: ارائه سرویس
-
پس از پرداخت هزینه، کاربر قادر خواهد بود از سرویس پردازش سریع استفاده کند.